Hideg ital.

Mindig tarts magadnál valami hideg innivalót. A hideg italok kissé lehűtik a gyomrodat, amiben így lelassulnak a biológiai folyamatok. Ha nem hiszel nekem csak próbáld ki! És hogy miket ígyál?

Íme pár tipp:


Legjobb ha szénsavmentes ásványvizet pakolsz be a tagyódba.
Szóba jöhet még a zöld tea (FIGYELEM! Ne hagyd sokáig állni sem a hűtőben, sem máshol, mert megpunnyad. Legjobb ha előző este főzöd meg és teszed be a hűtőbe). Nem rossz ötlet a mentás tea sem (patikában, vagy DM-ben tehetsz rá szert) Nincs más dolgod, mint megfőzni, átszűrni és betenni a hűtőbe.
Valamint igen frissítő még a citromos-narancsos víz is. Forralj fel 250 ml vizet egy arra alkalmas edényben, majd amikor már bugyog akkor dobj bele egy citrom és egy narancs karikát. Még egy percig hagyd a lángon, majd vedd le. A karikákat ne vedd ki belőle.
Várj 30 percet! Ha hirtelen rád támad az éhség vár 30 percet. Ugyan is ennyi idő alatt múlik egy falási roham.
Hány óra? Előre tűzd ki, hogy mikor fogsz enni. Ha ugyanis tudatosítod magadban, hogy majd csak 4 óra múlva fogsz enni a szervezeted nem fog vészjeleket küldeni, mert pontosan tudni fogja, hogy fölösleges, mert még nincs itt az ő ideje. FONTOS: Ne játssz a szervezeteddel! Ha egyszer kitűzted, hogy mikor fogsz enni, akkor egyél is, mert ha nem azzal csak azt bizonyítod be a szervezeted számára, hogy érdemes "éhség-jeleket" küldenie.
Holnap ugyan itt, ugyan ekkor. Próbáld meg az étkezéseidet minden nap ugyan arra az időpontra tenni. Ezzel is arra szoktatod a szervezeted, hogy ne küldjön felesleges jelzéseket az agyadnak. VIGYÁZZ: Ha az adott időpontban nem eszel a szervezeted nagyon is követelni fogja azt ami megilleti.


Bejegyezte: Miller Nora